نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد؛

مسیر شهید «کریمی» تنها راه ادامه انقلاب و بسترسازی تمدن  اسلامی

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه شهید کریمی ایمان و عمل را همراه هم داشت، گفت: تنها راه ادامه انقلاب و بسترسازی تمدن  اسلامی مسیر شهید کریمی است.
کد خبر: ۵۱۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ - 02April 2022

مسیر شهید کریمی؛ تنها راه ادامه انقلاب و بسترسازی تمدن  اسلامی

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان شامگاه جمعه (۱۲ فروردین) در مراسم بزرگداشت شهید «ابوالحسن کریمی» که در مسجد امام رضا (ع) شهرستان «رشت» برگزار شد، با اشاره به گذشت حدود ۳۶ سال از شهادت این یاور و اصحاب با وفای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهید کریمی از جهات گوناگون الگو و در میدان جهاد و عمل شیفته خدمت بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به توجه ویژه شهید کریمی به روحانیون و مردم مستضعف تصریح کرد: شهید کریمی فردی انقلابی و در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی بود ضمن اینکه برای پست و مقام ارزشی قائل نبود.

وی با بیان اینکه شهید کریمی ایمان و عمل را توام کرده بود، افزود: تنها راه ادامه انقلاب و بسترسازی تمدن سازی اسلامی مسیر شهید کریمی است.

آیت الله فلاحتی، اندیشه شهید ابوالحسن کریمی را برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) خواند و خاطرنشان کرد: اگر شهید کریمی زنده بود در فتنه ۸۸ جزء اصحاب خاص انقلاب و مقام معظم رهبری قرار داشت.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب‌ها در یک و نیم قرن گذشته تاکید کرد: انقلاب اسلامی مولود حوزه و عالمان دین بود و در کنار امام راحل علیه شخصیت‌های علمی و فرزانه قرار داشتند.

امام جمعه رشت با اشاره به ایستادگی پیامبر گونه امام راحل در برابر بحران‌های چالش زا، متذکر شد: امام برای مقابله با چالش‌های انقلاب اسلامی مردم را به صحنه کشاند.

وی امام خمینی (ره) را تعیین کننده خطوط انقلاب اسلامی دانست و افزود: اکنون ملت‌ها به این باور رسیدند نظام حاکم در ایران مبتنی بر اسلام است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب مباهات اهالی مقاومت در دنیا شده است، تصریح کرد: وجود مردم صالح و در مسیر از ویژگی‌های ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی دینداری را به معنای سر سپردگی در راه خدا و تحمل مشکلات دانست و تاکید کرد: هرگز سختی‌ها و تحریم‌ها ملت ایران را سست نکرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ملت ایران با رهبری دو امامین خود ذلت را نپذیرفته است، خاطرنشان کرد: تعامل با دنیا در صورتی است که عزت خود را از دست ندهیم.

وی انقلاب اسلامی را مبتنی بر طرد استعمار و قدرت‌های زر و زور دانست و متذکر شد: انقلاب اسلامی شکل گرفت تا ملت‌ها عزتمدارانه زندگی کنند و در این راستا مقاومت و ایستادگی تنها راه نجات ملت‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار